Ebru9120 Hacerimo evet malesef hem anne hem refakatcidan alıyorlar:( keşke doğum paketine dahil olsa bu da
Gokduygu Gerçekten her hastanede yapıyorlarmı bunu 😁 sezeryan dan daha çok korkuyorum da ben test işinden
NefesDeniz Gokduygu Aynı ben 😂 ödüm kopuyor o covid testinden beynine kadar sokuyorlar çubukları insanların 🥺
[silindi] Gokduygu keske sezaryen covid testi gibi olsa,hepimiz cekirgeler gibi urerdik. Yani demem o ki hic korkma, devede kulak bile degil bizi bekleyen dogum surecinin yaninda 😂
aysegull2 Bizde sezeryan olucaz aynı özle hastanede 250 TL Test ücreti tek kişi refakatçi de mecburi test istiyorlar 500 TL yani
Birkiz aysegull2 faturayı saklayıp ıtıraz edınce parayı gerı ıade edıyorlarmış o gün haberlerde oyle dyordu ama ne kadarını bıllimıyorum bi araştırın isterseniz
kubra2608 aysegull2 benim yanımda annem kalacak dün test yaptırdı devlette ve negatif çıktı bugün çarşamba da sezeryan olucam ben anneme tekrar yaparlar mı acaba 🧐
endobeybi Birkiz 250 tl devletin belirlediği ücret, onu geri alamazsınız. 250den fazla alırlarsa itiraz edebilirsiniz
Gokduygu Aslında mantıklı test yapmaları ama fiyatlar baya zorluyacak ben 4000 bine doğum yapıcam + 500 test ücreti çok sıkacak bizi
Birkiz endobeybi doğrudur bende pek bilmiyorum haberlerde görmüştüm çok fazla ama zaten insanlar bi sürü doğum parası verıyor bıde 500 lira o yazık
aysegull2 kubra2608 sonucunu götürdüğünüzde yakın bi tarih olduğu için tekrarlayacaklarını sanmıyorum. Ama işte özel hastane isteyedebilir tekrar