Papatyam63 Glsnn ben urfaliyim ama İstanbul’da yaşıyorum 3 yıldır yaşıyorum gelin geldim 23+4 günlük olduk
elaweannesi Glsnn 30+6 olduk kızımla🌸 Urfalıyım ama İstanbul’da yaşıyorum malesef gelin geldim buraya urfadaydım yeni döndüm ewime 😇
Papatyam63 cihangirinannesiii bahçeli evlerde bı hastane var özel çok iyi ama sadece bir doktor var oda erkek
Chucky9 cihangirinannesiii İmran ayhan’ı tavsiye ederim. Biz çok memnun kaldık. Özel klinik koşulları çok iyi ,ebenizle sürekli irtibat halinde olabiliyorsunuz ilgi, alaka güzel . kadın zaten çapa mezunu benim gitmem için yeterli bir sebep olmuştu
cihangirinannesiii Burcuguldolgun buldum çok teşekkür ederim umarım istediğim gibi olur şuana kadar pek memnun kalamadım 😞
hamisanne_63 cihangirinannesiii nerede yaşıyorsunuz ? Bende urfalıyım ama hastane için Gaziantep’e gidip geliyorum oranın hastaneleri ve doktorları cok daha iyi