Merhaba arkadaşlar 37 haftalık hamileyim 2 gün önce kontrolümüz vardı bebek baş geliş herşey yolunda demişti doktor o hafta dönmüştü bugun biraz sancım vardı gittim tekrar makat geliş olmuş baş yukarıda dedi hayret etti var mı böyle bi sorunla karşılaşan döner mi tekrar ayrıca çatı muayenesi de olduk açıklık yok