betul1- Arkadaşlar 35+3 günlük hamileyim iki gündür gözümde sinek uçuşuyor yada toz gibi mi desem nasıl anlatsam bilemedim yaşayan var mı nette baktım gebelik zehirlenmesi diyor ama tansiyonum düşük ?
betul1- Fatma2277 nette çok da iyi şeyler yazmıyor bende başka belirti yok ama ödem yok ani kilo alışı yok tansiyonum da normal ama yine de bi kuşku düştü içime siz doktorunuza sordunuz mu neden oluyor diye ?