Biz nerden kaptığımızı bilemiyoruz maalesef.. sadece doktor kontrolleri için ben evden çıkıyordum. Eşim ise işe gidip geliyor mecburen. Fakat iş yerinde tanılı olup temaslı olma durumu olmadı eşimin de. Ailelerimizle de görüşmüyorduk. Bende öksürük olunca test yaptırınca ortaya çıktı. Eşim de semptom yok. Asemptomatik birinden kaptı sanırım eşim. Ya da ben kontrollerde kaptım dur tahmin ediyoruz..