Minnnakanne Arkadaşlar göğüsünüzde süt biriktiğini nasıl anlıyorsunuz yada deneyimli anneler nasıl anladınız daha önce ben 32 haftama girdim göğüslerimde ilk aydan beri aşırı bi büyüme olmadı acaba sütümmü yok nasıl anlarız ?
Eymenimmmm Minnnakanne alakasi yok canım bnmd ilk doğumunda oyle aman aman büyümediler sezeryan oldum 3.gun birden indi süt göğüslerim sizliyodu sagip bosaltinca rahatliyodu smdi cok süt olmaz zatenn dogumdan sonra gelir
Zeyyno_ Minnnakanne Ben sıcak duşa girmiştim banyoda masaj yaparken geldğni farkettim cnm ilk gebeliğim ama byle damla damla geldi genelde doğumdan sonra gelir diolar
Minnnakanne Eymenimmmm yaaa inşallah ya doğum yaklaştıkça sütüm olacakmı bebekte sıkıntı olacakmı bütün korkular sardı beni :( inşallah benimde sütüm olur 🙏🏻
Eymenimmmm Minnnakanne olur canim ALLAHIn izniyle bol dinlen ve bol su iç kafana takipta kendini korkutma birden iniyo süt simdiden olurmu olmazmi diye düşünme INŞALLAH olur
Zeyyno_ Minnnakanne belki doğru sıkamamışsındır bende o ilk geldikten sonra bi defa denedim bi göğsümden geldi birinden gelmedi tekrar gelmeyenden denedm ondan da geldi canım o kahverengi kısımdan sıkacaksın uca doğru bebeğin emme şekli gibi