Fatosef eğitim araştırmaya gidiyorum ama tipta dogum yapmayi düşünüyorum ilk dogumum orda olmustu dikisi estetik oldugu icin ve gayet rahat bi dogum.olmustu evet zaten bnd surekli ayni doktora bulamiyorum 2kere bulsam 3.ye olmuyo farkli doktorlardan almak zorunda kalıyorum surekli takip ediyorum mhrs uglulamasindan ama denk gelmiyo