Kubrasnyrt Catı muayenesinden sonra lekelenmem oluyor sizin muayeneden sonra doğum ne zaman oldu ?38+6
Ozlllmb Kubrasnyrt yarın olucam nasipse korkuyorum da çok acirmi diye yarın 38+2 olucaz doktorum 39 ve 40 haftaya kadar çatı muayenesi olacak dedi 😒
eylem_ Daha doğmadı 😁 38+5 bizim de aynıyız neredeyse, çatı kontrolü 37 de yapıldı doktorum normal Doğum için her şey uygun dedi henüz bekliyoruz bakalım.
eylem_ Kubrasnyrt benimde yok rahimde ağrı oluyor ara ara ama artmıyor. Bakalım hangimiz önce doğuracak ☺️🎈
Kubrasnyrt Ozlllmb kendini rahat bırak derin nefes al doktorda iyi ise hiç acımaz inşallah kolayca atlatırsın canım korkma bende çok korkuyordum 20 sn falan sürdü nasıl bitti anlamadım bile
Busocanehh Ozlllmb yok valla acımıyo ben okdadsr korkuyordum ki ve utanıyordum bıde erkek baktı dusun anlık bısey bakıp cıksrıyo ben yaptıysm herkes yapar bunun ıcın kontrollere bile gitmedim sırf Altan bakılmamması ıcın halbuki hıc bısey yok korkma hıc hissetmedim ve acılmam 0 5 sn surdu girip cıkarttı