ismayilin_annesi Kızlar 40+6 haftadayım vugün doktorum çabuk şimdiden ahududu çayı kullanmaya başla hergün 7-8 fincan içmeyimi önerdi..aksi halde 5gün içinde bebek gelmezse sezeryana alıncksın söyledi 🙄🤦🏻♀️ Bunun gelesi yok valla
matruskaa ismayilin_annesi canım neye faydası varmıs ahududu çayının 7-8 fincan biraz fazla değil mi faydası varsa bile? Saglıkla bi an önce kavuşursun inşallah bebişine 🙏
Parpali Iyi yapmissin canim bol bol da yuruyus yap merdiven inip cik insallah saglikla bebisin gelir 🤗💕
ismayilin_annesi matruskaa doğumu tetikliyor,7-8fincan çok tabiiki ama doktor tam organik zararsız bişey olduğunu söyledi,rahime iyi geliyomuş yumşaltıyo