Öneri olarak bişey diyemeyeceğim. Çünkü, artık çift rakamları sayan, ilk bebeğini bekleyen bir anneyim.. Yani size önerebileceğim pek bir tecrübem yok..😊 Sadece sizin yerinize kendimi koydum da çok heyecanlı..😊 Yazmak istedim.. Hayırlı dogumlarınız olsun. Allah’ım yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.. Ne güzel yarın kavusuyorsunuz..💓 Şimdiden gözünüz aydın..😊