seydakttas Minik kelebeğim gelmiyor çok heyecanlıyım sanki hiç doğuramıcakmışım gibi güzel annelerrr 😂❤️
iko1454 Bende 39+4 oldum ☺️Bana da gelmeyecekmıs gıbı gelıyor zaman hıc gecmıyor sankı 😁40.haftadan sonra doktor kontrollerini ıkı uç güne düşürüyor mu bılgınız var mı?