Handelb Arkadaşlar merhaba, Bu zamanlarda doğum yapacaklar çantanıza gecelik.pijama kactane koydunuz kaç gün kalınıo hastanede bilgi verir misiniz
tugbayadas Handelb Ben bitane lohusa takımı koydum sabahlığı var uzun elbisesi var icinde önden düğmeli birtanede koyu renk pijama takımı koydum düğmeli yine alt üst pijama takımı bekletmiyorlar sanırım fazla sezeryan bir gece normal dogumda cıkıyorsun sanırım hemen
esmirna16 Handelb Ben 11 Kasım’da sezeryan doğum yaptım 2 gece kaldim. 1 gecelik 2 pijama takımı yeterli oldu. Ama bana ilk 8-10 saat pijama altını giydirmedi hemşireler. Pansuman falan yaparken daha rahat olması için.
ysms19 Handelb 2 tane diz kapağında elbise pijama, 2 tane sabahlıklı düğmeli pijama takımı koydum. Kirlenir, yatış uzar yanımda fazla fazla bulunsun istedim.
Handelb Cicilibicili ben de bu şekilde düşündüm de kaç gece kalınır bilemedim fazla da almak istemiyorum çok fazla giyilmeyecek sonucta
Cicilibicili Handelb kalmaktan ziyade kanama vs hani batma durumları olursa diye yine de yedek koymak lazım canım
izmirannesi Handelb ben bir tane sabahlıklı gecelik koydum, bir tane günlük gecelik koydum önü düğmeli bir tanede kısa kollu pijama takımım vardır evde onu koyacağım 😊
Babyy1S Handelb 1gece kaliniyor virusden dolayi tutmuyorlar ben fazladan 2 tane koydum 1 tane sabahlik 1 tane pijama takimi 2 tane alt pijama kan vs bulasır veya duş almam gerekirse diye
Pembgl Handelb ben 2 gecelik aldım ebe arkadaş kısa kollu gecelik al dedi serum falan işleri için bir tane de pijama takımı aldım sabahlıklı