Merhaba kızlar bu aralar tansiyon sorunu var sanırım dün 9 a 6 idi bi an da elim ayağım boşalıyor su an da da aynı şekilde oldu biliyorum gebelikte bu tansiyon normal karşılanıyor ama kötü etkiliyor açıkçası sanki kollarım ayarlarım boşlukta gibi kalbim pır pır oluyor sizce normal mi sizde bu durumu yaşıyor musunuz son haftalara yaklaştığımız için mi böyle oluyor 😒