Merhaba kızlar belkı cok sorulmustur ama Antalyada yasıyorum klima sürekli acık olacak 37.haftamdayım. Bebeği kalın atlet zıbınlardan birde alt üst takım yada normal tulum üstünede penye battanıye sarsam yeterlimi? Altına içlik taytlardan falan almamıştım