Kizlar ilk gebeligimde 6 haftalikken bebeğimin kalbi durdu. Doktor ilk gebelikte normal dedi 3 ay geçti ilk denememde tekrar hamile kaldım. 8 haftalık hamileyim geçen hafta kalp atışını dinledik herşey güzel ilerledi. Çarşamba günü tekrar gideceğiz o kadar korkuyorum ki aynı seyleri yaşamaktan . Rüyalarımda surekli kalbinin durduğunu görüyorum . Eşime sürekli kalp atışını duyacağız değil mi diye soruyorum. Psikolojim bozuldu . İlk gebeliginde kalbi durup 2. Gebeliginde kan sulandırıcı falan kullanmadan gebelik geçiren var mı ? Bu arada doktorumdan kan sulandırıcı istedim kanamam vardi hafiften kanamayı arttırır diye vermedi.