Kızlar ben cuma günü tes yaptım çıkmadı dün akşam yaptım hafif silik çizgi var. Ama şimdi kuruma çizgisi felan diyeceksiniz ama 4 tane test yaptım ve hiçbirinde kuruma çizgisinde yokken bunda olması normal mi yoksa varmıdır birşeyler. bugün adet günüm ama olmadım
