Selam sevgili anneler. Yazmaya çok geç kaldığım doğum hikayemi paylaşmak isterim .Çok uzun olacak ama hakkınızı helal edin şimdiden. Öncelikle benim kızım15 Nisan’da 3.335 gr, 51 cm olarak doğdu. Virüsün ilk zamanları biliyorsunuz ve seyahat yasağı olduğu için hiç kimse gelemedi yanımıza (Normalde kaynanam gelecekti) . Onun gelmesine birkac gün kala yasaklar geldi. Benim bulunduğum yer küçük bir ilçenin ücra bir köyü. Burada öğretmenim. Ilçede hastane olanakları çok kısıtlı olduğu için şehre gidiyordum. Benim bulunduğum köyle şehir merkezi arası 2 saat . Doktora gitmek için önce ilce hastanesinden sevk aliyor , o sevkle karakoldan izin aliyor , karakol iznini götürüp kaymakamlığa onaylatıyor ondan sonra ilçeden çıkabiliyorduk. Düşünün ani sancinız tutsa o iki saatlik yolda dogurursunuz . 15 Nisan Çarşamba günü doktora gitmek içinn aynı izin işlemlerini yapıp yola çıktık. Benim doktora gitme sebebim ise son 10-15 gündür cektigim dayanılmaz kasik ağrıları sanki bıçak saplaniyor kasıklarıma. Düşünün son birkaç gün topallayarak yürüyordum. Neyse bu şikayetlerimi dile getirdim. Doktor beni ultrasonu alır almaz senin suyun çok azalmış o yüzden seni bugün acil doğuma almamiz lazım, dedi. Suyumun gelip gelmediğini sordu ben de gelmedi ama son birkac gundur neredeyse yarim saatte bir idrara çıkıyorum, dedim .Doktor suyumu muhtemelen idrarla attığimı söyledi. Ardından hemen çatı muayenesi yaptı. Sağ kemiğimin normal doğuma hiç uygun olmadığını o yüzden %70 sezaryen %30 normal doğurabileceğimi söyledi. Ayrıca kasık ağrılarımın sebebi bebegin doğum kanalına inmiş olmasıymış. Neyse yine de iki iki buçuk saat suni sancı verip normal doğumu denedi açılmam hiç artmamıştı yine 1 cm di. Bu iki saatin sonunda beebgimin suyu tehlikede oldug i için beklemeden beni ameliyata aldı . Spinal anesteziyle doğum yaptım. Korkulu rüyamdı sezaryen ama yine de çok iyi bir şekilde geçti ağrılara rağmen . Yeter ki metanetli olun ağrısız olmaz zaten .Allah ’a sığının o size yardım ediyor. Ve bir doğum türünde ısrarcı olmayın hayırlısını dileyin. Iki gece hastanede kaldıktan sonra geldik evimize . Ve kimsemiz yokken atlattık eşimle en zor surecimizi. Yaz tatiline gittiğimizde bebeğimiz 50 günlüktü. Su an ise yedi bucuk aylik cok şükür .Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum. Sağlıkla kalın .