merhaba herkese:))
kizim suan 32 gunluk yeni yazabiliyorum…
planli ve isteyerek sezaryen olmaya karar verdim 38+1 de gittigimiz kontrolde doktorumla konustum o da o zaman 39+0 da dogumu gerceklestirelim dedi.
28 ekim gunu sabah 7 de esimle birlikte hastaneye gittik islemlerden sonra odaya ciktik ve 10 dk sonra damar yolu acmak icin hemsireler geldi.
Ardindan noluyor diyemeden hooop ameliyathane yollari. Annem ve kayinvalidem ameliyathane kapisinda bekliyolardi annemi gorunce tabiii bi aglama :))
bu arada kendime hala inanamiyordum cunku ayagima tas batsa 1 gun ustune basamam normalde..
Ve ameliyathaneye girdim artik yalnizdimm,
baya kalabalikti icersi ve soguk girdigim an bi usume geldi, ardindan spinal ignesi gercekten korkmayin ben usudugum icin cok titredim ama igne hic acitmiyor.
Ardindan doktorumu gordum o an bi rahatlama geldi, spinalden 1 dk sonra belki uyusmustum onume perdeyi cektiler ama ben tabii klasik hissediyorummmmm diye bagiriyorum halbuki zaten his var aci yok sadece :)
kimseyi korkutmak istemem sakin oyle dusunmeyin benim kizim biraz inatci cikti o yuzden cekistirmeleri baya hissettim tam o sirada birde midem bulandi..
midem bulaniyor dedigimde ama 5-10 saniye icinde gecti. ve kizimin sesini duydum….
O an ne aci ne bulanti ne dikis hic bir sey kalmadi..
2 dakika sonra kizimi getirip yanagima koydular :)) kizim cikti ben kaldim..
bir an once cikip kizima kavusmak istiyordum.
10-15 dakika sonra bitti ameliyat. ciktim kapida annem kayinvalidem, esimi sordum bebekle cikti dediler :)
beni odaya goturduler, ardindan esim ve kizim geldi ve ilk kucaklasma..
hastanede iki gun kaldik benimle esim kaldi, ozel hastanedeydim zaten bebegimle de benimle de cok guzel ilgilenildi.
Ilk ayaga kalkis gercekten zordu… benim canim kiymetli belki ondandir bunyeden bunyeye degisir diye dusunuyorum.
toplam 4 gun biraz fazla basim agridi ama sonra o da gecti. yurumekle ilgili toparlanmamda sanirim 5 gun surdu..
sorusu olan varsa yanitlarim
rabbim
isteyen herkese bu duyguyu yasatsin, bekleyenlere saglikli dogumlar insallah🤍