Krizantem_ Adadeniz Hemen gitmeyin çünkü beta hcg belli bir oran üzerine çıkmadan kese vajinal bile görülmüyor. Ben 5+6 da gittim karından görünmedi vajinal baktı doktor. Bekleyebilirseniz 6.hafta gidin kesin olsun.
RuveydaYasin Adadeniz ben testi yaptım akşamında doktordayım hemen kan verdim bir baktım ki doğru 🙈🙈🙈❤️
Adadeniz Aslında sprail var hamile olma şansım çok düşük ama test pozitif cıktı bilmiyorum ne yapacagimi
fethiyeli48-48 Bence saglık ocağında bi kan testi yaptırın kadın doguma gitmek için 1 hafta kadar bekleyin cünkü gittiğiniz de kese gözükmez büyük ihtimal boşa gitmiş olabilirdiniz
plakayerli spiral keseye zarar vermesin nasıl oluyor bilmiyorum ama ikisi de rahimde bulunuyo sonuçta