ayse1205 Kızlar bugün doktorum çatlatma iğnesi verdi 2 tane birden vurulucan karnından dedi neden 2 acaba yani 2 tane iğne fazla değil mi bu çatlatma iğnesi sadece yumurtam çatlasın diye mi vuruluyorum acaba başka bi amacı var mı acaba vurulmasam olmaz mı
afrasil ayse1205 baska amacı yok 2 taneyi ilk kez duydum . Yani bir zararı olsa 2 tane verir miydi vardır belkide bir bildiği sorsaydn bi doktora
Dilek0809 ayse1205 1 tanesi bile o kadar ağır ki bence başka doktora mutlaka sorun sizin sağlığınızdan önemli değil hiçbir şey
Elbet-birgun-kavusacagiz ayse1205 yumurta catlamanizda sorun varsa iki tane verilir catlatma ignesi birini sag birini soldan vurdurmaniz gerek.
ayse1205 afrasil doktorum o kadar aksi ki soru sordurmuyo resmen o yüzden soramadım iki tane iğne peşpeşe olacak dedi ve şu an bakıyorum internetten sürekli iki iğne veren hiç kimse yok kafam karıştı 🙄
ayse1205 afrasil zaten hemen gebe kalayım ilk işim bu doktoru değiştirmek şu an ona muhtaç olduğum için sırf bebek olsun diye sabrediyorum
Hosgeldinbebek ayse1205 geçen ay benim de 2 tane ard arda vurdu, bilmediğim için sormadım açıkcası ben de şaşırdım sizin gibi
ayse1205 Dilek0809 ayy ciddi misin ya iki tane yazmış reçeteye hatta eczacı bile dedi iki tane yazmış yanlışlık oldu heralde diye 🙄
afrasil ayse1205 başka gidebileceğin yok mu ? Igneyi ne zaman vuracaksın instagramda mesajlara cevap veren kadın doğum doktorlarına mesaj at belki yanıt verirler
afrasil ayse1205 canım 2 3 yumurtası olanlari duydum ama 2 igne duymadım vardir bir bildiği kullan bencede o zaman sana kendi doktorun mu dedi bunu
Beety26 ayse1205 bence qayett guzel neden 2 tane verdi bendede gecen ay ouleydi 18 ve 16 ama 1 taneverdi Bende catltm ign hamile kaldm Bana 2 dafa catlatma uygulandi ovitrelle Her dafasinda 1 tanr
Hosgeldinbebek ayse1205 tüylenme vs olmadı kasık ağrısı çok yaşadım. Gebelik yok testlere göre şuan ama regl de olmadım bugun olması lazımdı
ayse1205 Beety26 ben klomen kullandım bu ay bugün de kontrole gittim iki tane verdi ben de anlamadım ay tutsun da bebek iki olsun yeter ki olsun
ayse1205 afrasil başka doktora sordum kullanmasam olur mu dedim yumurtaların büyük ve birden fazla olduğu için vermiştir dedi bi de alanında çok iyi doktor o yüzden sabrediyorum ya buna zaten