Zor bi süreç bende dış gebelik geçirdim tüpümün birini aldılar ameliyat oldum sonrasında üç ay ara ver sonra aşilama için gel demişti ben gitmedim tabi aşılama için allaha dua ettim o süreçleri yaşamamak için 6 ay sonra tekrar kendiliğinden hamile kaldım 37 haftalığız rabbime şükürler olsun allah seninde gönlüne göre versin🙏