Bende 35+3 gunluk gebeyim. İki gun once nişanım geldi. Tetikteyim her an gelebilir diye. Persembe gunu doktor randevum var. Doktor randevuma kadar insallah suyum veya sancim olmaz. Boyle bir durum yasayan var mi? Not:nişanimin rengi kahverengi lekeli sumuksu bir akintiydi