isilay 26+5 haftalık olduk hanımlar ama bebek çok fazla hareketli ve hareketleri canımı çok yakıyor geceleri uyutmuyor, Bu durumu yaşıyan varmı acaba🥺
Ebru-1990 isilay 25+1 iz şuan kızım çok hareketli geceleri uykumdan uyandırıyor gün içinde aniden ayy deyip kalmama sebep oluyor 😁doktoruma söyledim harika hareketli bebek biz doktorları en çok mutlu eden bebekler dedi ☺️Buralar hep benim diyorlar sanırım bize 😁
isilay Ebru-1990 inşallah yarın banada öyle der randevu aldım sağlık ocağındaki dr korkuttu beni kasılman oluyor nstye bağlasınlar hemen dedi😔 inşallah birşey çıkmaz da🤲🏻