Ipek1234 Acilll Lutfen gidenler cevaplayabilir miii Merhaba guler altintepeye giden var mi azer hanımdan 32 haftamda ona geçtim. Aslında memnunum ama dogum süreci bilgisi nasil
elifsahinn Ipek1234 merhaba. ben gebe diilim ama olursa azer hanıma giderim diyordum çok duydum çünkü ismini. siz neden değiştirdiniz acaba ?
Kdryns22 Ipek1234 canim ben 9 ay boyunca fuat beye gittim ama doğumumu acil olduğu için Güler hanım yaptı memnun kaldım kendisinden sadece ekibinden yana biraz sıkıntı yaşadım ama güler hanimdan memnundum 😊
Ipek1234 elifsahinn cok yogun oldugu için ilgilenemiyor. Ayrıca test sonuçlarımda hata yaptılar. Baska sorunlar da yasadik. Pek tavsiye etmiyorum ben. Tatli dilli bilgili ama samimi değil bunlarda
Ipek1234 Kdryns22 her doktorun ekibi belli mi? Ne zaman dogum yaptınız bir de normal mi yaptınız acaba
Kdryns22 Ipek1234 o gün ki gorevli hemsire ve ebeler diyim daha dogru olucak sanırım sezaryen oldum canım
Ipek1234 Kdryns22 cok tesekkur ederim. hastane nasil sizce ortam olarak. Bir de mutlaka gotur dediğiniz bi sey var mi acaba😊
Kdryns22 Ipek1234 hastane gayet temiz ve donanımlı bence terlik ve ceket goturmelisin kesinlikle baskada aklima gelmedi şuan 😊