ExpatMom Bebeğe göre değişir kaç bez gideceği. Mesela oğlum her emmeden sonra her 1-1,5 saatte bir kaka + çiş veya çiş yapardı. 3,750 gr doğmuştu. Günde 9-12 bez değiştiriyordum. Ancak 15 günlük olduğunda 2 no beze geçmiştim kilodan. Kolili aylık bezlerden değil de 1 ve 2 no dan büyük paket almıştım.Bazen de öyle oluyor ki full bi anda dolduruyor temizleyip bağlıyorsun, 3-5 dakika geçmeden sanki hiç yapmamış gibi tekrar full doldurabiliyor. Bu çocuktan nasıl çıkıyor diye şaşırıyorsun 😂 2 senelik bez serüvenimizde 5-6 kere de sırta kadar bi anda yapmışlığı oldu 😂
Pişik durumu da etken.Kimi var bi çiş yapsa değiştirmez çocuğa da bir şey olmaz.Kimi de hemen değiştirir.Benim oğlumda atopik egzama var,bekletmek az yapmış vs mümkün değildi hiç de bekletmedim.
Her marka da her bebeğe iyi gelmiyor.Alıp stok yapsan elinde kalabilir.Oğluma pişik kızartı şişlik yara yapmayan,her seferinde sızdırmayan prima ve sleepy oldu.İlk prima premium almıştım.Sonra her markayı denerken deneme paketi aldım her birinde 3-5 tane vardı.