Eylullllllllll21- Kızlar açlık tokluk kan tahlilim yapıldı açlık 83 tokluk 113 normal mi sizce , şeker yüklemesi yapılmıştı perşembe 141 çıkmıştı
Yaagmurr Eylullllllllll21- evet bence gayet iyi açlık 90 ı tokluk 140 geçmemesi gerekiyormuş iyi çıkmış sizin
Eylullllllllll21- Yaagmurr yaa çok şükür kaç gündü çok korkuyordum yine de doktora gösterim teşekkür ederim 🙏