rabia34-44 Merhaba hanımlar 2 kere parsiyel mol gebelik geçirdim benim gibi olan var mı 3. De sağlıklı gebelik olur mu yaşayan duyan bilen varsa yazabilir mi ?
meryemmblog rabia34-44 bende bir defa geçirdim aradan sekiz ay sonra bu ay ovülasyon takip ettim bakalım ne olacak dua edelim birbirimize inşallah
Tubisssss rabia34-44 Cnm bende senın gıbı mor gebelik gecırdım evlendim ay hamile oldum sonra duydum mor gebelik Kürtaj oldum sonra 1 buçuk sene sonra oldu çok şükrü Rabbime şuan hamileyım 3 ay oldu Rabbim verıyo hıc umud kesme asla ❤❤❤❤
melegiiimm Benim yengem 1 mol gebelikten 5 ay sonra yegenime hamile kaldi gayet saglikli bir dogum yapti.hersey mumkun icini ferah tut rabbim ne derse o.
meryemmblog melegiiimm evet öyle tabiki rabbim sağlıklı gebelikler evlatlar versin inşallah cümlemize
rabia34-44 Tubisssss hamilelerin duası kabul olur beni de duana kat Allah’ın izniyle sağlıklı bir evlat doğurabileyim 🤲🏻♥️
Tubisssss rabia34-44 amin inşallah Rabbim gönlünce nasip etsin olur korkma Rabbim bildiği vardır elbet asla isyan etme dua et bak hıc beklemedın anda olur herşey inş. Rabbim sana da nasıp eder hayırlı evlat ❤❤❤
Tubisssss meryemmblog amin 🙏inşallah Rabbim isteyen herkese nasıp etsin olur olmayacak dıye hıc bşy yok asla😘