Abyalcin Bebeğimin sol ayağının içe dönük oldugunu öğrendim yaşayan veya bilgisi olan yanıtlayabilir mi?
Bluesge Abyalcin dogumdamn sonra ortopedik tedavisi var. Allah baska sorunlar vermesin inşallah. Cok gecmiş olsun
Deletedmom417 Abyalcin birşey olmaz canım stres yapma kendine benim bebegimin de her iki ayağı içine dönüktü dr bebe yağı ile masaj yap 10 gün sonra getir dedi ben götürmedim çünkü gerek kalmadı bide zatwn suan bebegin cok cok küçük daha büyüycek
Abyalcin Bluesge evet doğumdan sonra tedavisi varmış ama yediğim şeylerin yararı olur mu acaba yaşadınız mı?
ssnnmmm Doğumdan sonra özel bir ayakkabıyla tedavi ediliyor genelde yakın çevremde var gece yatarken bile çıkarmıyorlardı ayakkabıyı maşallah yaşına gelmeden yürümeye başladı Allah dermansız dert vermesin