Mrvteacher 37+6yım az önce doktor muayenesinden eve geldim bebek kanala girmiş bir parmak açıklık var dedi doktorum alttan muayenede eve geldim baya kan gelmişti nişanım mı gelmiş sizce??
Mondly Mrvteacher alttan muayeneden sonra kan gelmesi normal ama çok fazla geliyorsa bir şeyler ters gidiyordur doktorunu bilgilendir
Gulsen4224 Mrvteacher alttan muayene sonrası nişan akıntı gelen oluyor cnm ama Sümüksü mü akıntı mı normal
Anneyim_2020 Mrvteacher nişan da o kadar kan gelmez ki belkide kimine göre değişir bilmiyorum ama çok kan gelmesi değişik doktoruna sor belki doğumda başlıyor olabilir rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Mondly Mrvteacher evet canım o alttan muayenede en fazla peçeteye sildiğinde hafif leke bırakır ama peçeteye sildiğinde bildiğin kan oluyorsa hemde böyle çok oluyorsa hiç bekleme doğru doktora git ki doktorunda gel demiş hiç bekleme hazırlığını yap hastane çantanı da al git belki doğumu başlatırlar
Mrvteacher Mondly gittim evet 1 parmak açılma var dediler 2 saat yürü tekrar gel dedi doğum başlayabilir dedi
Mrvteacher Gulsen4224 nişan mı yani doktor da pek bişey demedi anlamadım inşallah teşekkür ederim 🙏🏻😊