Nurayademir bana da aynı böyle dediler. 8.haftamda görüldü kese falan. Bazılarının 10.haftada görülüyormuş hatta. Tabi doktor hemen dış gebelik vs olabilir dedi biz de stres yaptık haliyle. Doktorlar her zaman en kötüsünü söylüyorlar, ben sonradan öğrendim mesela 10.haftaya kadar bile sarkabildiğini. Öncesinde bilseydim bu kadar stres yapmazdım. Çok erken doktora gittiğimiz için oluyor bunlar hep. İçiniz rahat olsun.