Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim. Dün sabaha karşı tuvalet ihtiyacıyla uyandım. Tuvaletw gittiğimde çamaşırımın kan içinde oldugunu gördğm. Acil en yakın hastane olan devlet hastanesine gittim. 2 saat bekleme sonucu doktor beni görmeye tesrif dahi etmedi. Daha sonra eşimle başka ilçeye özele gittik. Orada 2 ayrı doktora göründüm. İkiside ultrasonda baktıgında bebekte ve karnımda herhangi bi problem görmedi. Açılayamadılar. Hemen progestan iğne ve hap tedavisine başladık. Eve geldim aynı gece tuvalete kalktığımda (afedersiniz) işedikten sonra kanamam oldu tuvalete ve peçeteye geldi. Kafayı yemek üzereyim.. bebeğimi kaybetmek istemiyorum. Kanama yaşayanlar oldumu benim gibi?