Zehraa13 önce korkma benim 33+2 de doğdu ..6 hafta gerideydi 28.haftamda yatışa alındım ,ciğer geliştirici iki doz vurdular ve takip edildi son çareye kadar almadılar..anne karnında risk olmadığı sürece günde 30 gram bile alsa anne karnında durması tarafıyız dediler ve öyle de oldu.. doğuma sebep bi tek gelişim durması değildi suyum azaldı. Aynı zamanda protein kaçağı başladı( gebelik zehirlenmesi oluyomuş) artık daha fazla tutamayız, ikiniz de risk altındasınız denildi bi çok doktora teyit ettirdim öyle doğuma alındım.. yani iki hafta gerilik başka ani durumlar olmadıkça doğum sebebi değil bunu 18. Haftamdan beri 3 hafta gerilikle başlyıp. 6 haftaya kadar çıkan ve yaşayan biri olarak söylüyorum .Allah korusun gelişim tamamen durursa bebeğin suyunda veya nabzında sorunlar başlarsa veya açılman vb doğum sürecin başlarsa mecbur erken doğum yoksa yatış verip takibe alırlar son çare doğum olana kadar..