Selamlar..
37+4 günlük hamileyim. Ankara Gazi üniversitesinde takibim yapılıyor. Geçen sene ilk doğumumu normal doğum olarak orda yapmıştım. Simdi ikincisi içinde orada yapacağım inşallah. Yine normal doğum olacak inşallah. Doktorum doğum öncesinde covid testi yaptırmak zorundasın dedi. Benim aklıma takılan sezeryan olanların günü belli, onlar bir gün önceden yaptırırlar. Ama normal doğumda bebeğin ne Zaman geleceği belli olmadığı için ,hastaneye doğum için gittiğimizde o anda mi yaparlar acaba 🙄 sonuçta tüm normal doğumlara acil gidilir. Plansiz saatsiz günsüz.