Merhaba 🙈 11+1 den selamlar ♥️ Benim hiç belirtim yok çok garip zaten öğrendiğim günden beri ne bulantı ne kusma hiç bir şey olmadı 🤗 2 li teste gelicek olursam yaptırmayacagim evlenmeden önce karar vermiştim hastanede çalışıyordum gerçeklik payı neredeyse hiç yok kimine bebekte sknti var denip bebek sağlıklı oluyo kimininde sağlıklı diyip bebislerde sıkıntı olabiliyo tamamen. O yüzden o strese hamilelikte girmek istemedim ne gelirse Allah’tan eğer çok merak edilirse ücretli olup yurt dışında yapılan testler var ondan yaptırılabilir