Sedagb Kızım olacağını sanırken bugün oğlum olacağını öğrendim😅🙈 benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
dugmeninannesiii Sedagb senin yine iyi canım geçen biri yazmıştı burda hep kız demiş iki ayrı doktor ☺️ Doğumda erkek çıkmış şaşıp kalmışlar 😃
Eminik Sedagb bizimse aynı durum kıza benziyor dedi hep Dr ama kesin hiç konuşmadı 20. Haftada kesin erkek dedi
Sedagb S_S teşekkür ederim☺️ 12. Haftada 2’li testte kız demişlerdi daha sonrada kendini göstermedi ve biz hep kız olarak düşündük. Bugün detaylı ultrasonda erkek dedi doktor😊
aylinsss dugmeninannesiii ayy bundan çok korkuyorum üç farklı doktor kız dedi ama yinede aklımda acabalar var 🤣🤣🤣
Sedagb ballarinannesidirr ben özele gidiyorum. Ama sanırım başta çok küçük olduğu için doktor fark edemedi.