kubraasliii Kızlar merhaba. Dün geceden beri şiddetli adet sancısı çekiyorum resmen. 27+1 deyim. Ağrılarım dayanılmaz. Erken doğum sinyali midir? Doktorum şu an normal diyor ama ben çok endişeliyim. Bir de kaçıncı haftada nst ye girdiniz?
GozdeBabur kubraasliii merhaba 29+4 haftalık hamileyim arada bana da oluyor ama geçiyor. Doktora gittiniz mi. ?
Esra0508 kubraasliii 28 haftalıkken akıntım gelmişti adet sancısı gibi sancim olmuştu ve karnım çok gergindi doktorum hemen gelmemi söylemişti ertesi gün gittim 1 gün hastanede kaldim şuan 32+5 iz ihmal etme
kubraasliii GozdeBabur Merhabalar. Henüz gitmedim. Ağrılarım azaldı. Sanırım üşüttüğüm için oldu. Çok fazla kalın giyinemiyorum. Ama ara ara yine sancılar yokluyor maalesef.
kubraasliii Esra0508 Çok geçmiş olsun. Bugün gidicem nst için. İnşallah her şey yolundadır. Ağrılarım bi duruyor sonra tekrar başlıyor
kubraasliii Esra0508 canım Merhabalar. Gittim yalancı sancılar başlamış dedi. Sırt üstü dinlenmeye aldı. Tuvalet dışında yürümek dolaşmak yasak. Bir de Benim 1 aydım göğüslerimden süt benzeri berrak bir sıvı geliyordu. Bugün kanla karışık bir sıvı gelmeye başladı. Bu da çok korkutuyor beni. Yaşadın mı sen de bu tarz bir durum?
Esra0508 kubraasliii erken doğum riskim oldugu icin ben de hiç kalkmadan yatiyorum fakat sırt üstü yatmak mümkün olmuyo nefes alamiyorum cunku.gogus uclarinla hiç oynama süt vb.gelmesi normal diye biliyorum ama diğerini yasamadim doktoruna danis bi istersen