Asiyetogac_18 Kızlar 21 haftalık hamileyim 8 Aralık’ta kontrolüm var özele gidiyorum özelde pahalı olduğu için şehir Hastanesi’nde ayrıntılı ultrason çektiren varmı aceba çekiliyor mu şehir hastanelerinde cevaplarsanız çok sevinirim
Smmom95 Direk gidip yaptıramıyorsunuz önce orda bi doktora muayene olun o yönlendirir fakat herkese yapıyorlar mı yoksa bebekte bi skıntı görürlerse mi yapıyorlar onu bilmiyorum
ssnnmmm Bende özele gidiyordum ve devamlı takibimi yaptıkları için normal muayene ücreti dışında bir ücret talep etmediler