crmnlwys merhaba ben 10+5 haftalık ikiz hamileyim. 2 hafta olacak gecmeyen bi bas agrısı yaşıyorum ve cok kötüyüm. doktorum endol fitil verdi onu kullanıyorum ama etkisi gidince beynim oyuluyor gibi oluyor tavsiyeniz var mı