esilemerveker Kızlar carsamba günü doktora gideceğim 15 haftalık olacak o zaman bebeğim. Cinsiyet görünür mü? Bir de bazen bebek uyuyo oluyo gitmeden ne yesem uyansaaa? 😅bir de yanılma olur mu ki acaba bayağı büyümüş oluyo çünkü .
oykuduru21 esilemerveker biz 18 olduk göremedik ya 😂 bizimki de pek keyfine düşkün doktorum girmeden önce merdiven inip çıkmamı söyledi hep öyle yapıyorum hareketlensin pozisyon değiştirsin diye. Bi de ballı atom içiyorum çok hareketleniyor
cloverart esilemerveker 14+5 te bana doktorum %99 dedi değişmedi. Sabah meyve suyu içmiştim ben o zaman güzel hareketleniyor 😁
Senaylcf esilemerveker öncelikle bebişin hayırlı olsun😇 sağlıklı doğsun inşallah❤️ Bende çok merak ediyorum ama bizim doktor söylemiyor ısrarla belki değişir diye söylemiyor sanırım 1 ay sonraya randevu verdi o zaman 17 haftalık falan olacak Allah nasip ederse o zaman öğreneceğim ☺️
Mom86 esilemerveker kızımı 12 haftada öğrendim 🥰şimdi 12+4 haftalık gebeyim Dr haftaya gidecem en son 10 haftada gittim inşallah belli olur ya yani 15 görünür 🥰
esilemerveker oykuduru21 ballı atom biz de içsek bizde de enerji olabilir 😂 içeriğinde ne var 🙈 doktora giderken merdivenlerden iniyorum zaten o cepte 🙈
esilemerveker Senaylcf amin allah razı olsun hepimizin evladı sağ Salim doğsun insallah 🥰 Bazı doktorlar emin olabiliyormuş kemik yapısından falan da ben doktoruma mesaj attım göbeğin küçükse bebek hareketliyse görürüz dedi ama bakalım insallah görür yine göbeğim az 🙈
[silindi] Bir parca cıkolata yiyin.Benım bugun kontrolum vardı.12+1 im.Erkek gorunuyor ama iki hafta sonra net soyleyecegim dedi.
hazal86_ 13 artı 5′te öğrendim, 18. Haftada yine teyit etti doktor. Detaylı ultrasonda da tekrar baktık. Değişmedi şükür
Btlerva esilemerveker 12+3 de gittim ikili tarama vardı orda söyledi doktor erkeğe benziyo diye haftaya pazartesi gidicem tekrar özele orda netleştirecek nasipse 14 hafta oluyoruz o zamanda hayırlısı bakalım ☺️
esilemerveker Btlerva bazı doktorlar anlıyormuş kemik yapısından falan da bakalım ins ögrenirim bende 🥰