Merhaba
Ben daha önceki hamileliğimde 37. Haftaydı sanırım doktorum muayene sırasında anestezi olmadan uzun bir makas yardımıyla içerden dikişi kesip çıkardı ve ipi gösterdi. Rahatsız edici olması dışında hiçbir acı hissetmedim ve ayağa kalktığımda da vücudumda, karnımda vs hiçbir değişiklik hissetmedim. Tabii bunlar kişiden kişiye değişiklik gösterebilir. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah.