Asel05 sen ilk denemede tuttu diyenlerin çoğuna inanma canım. Çiftler istiyoruz deniyoruz ama olmuyor demeye çekiniyor utanıyor ya da ne bileyim yetersiz kusurlu hissediyorlar sanırım. İlk denemede olması o kadar büyük bir mucize ki… Olmaz değil elbette ama oran olarak çok küçük bir ihtimal. Daha çok yeni başlamışsın denemeye, doktorlar 1 yıldan önce herhangi bir tedavi bile uygulamıyorlar, 1 yıl deneyin öyle gelin diyorlar.