Ben hamileligimi ögrendigimde degerim 33 dü yani hissettim hamile kaldıgımı adetime 10 gün vardı o günden beride erkek olacak hissediyorum dedim erkek cıktı adını bile hamile kaldıgımda erkekse adı mert olsun dedim kız ismi bile düsünmedim allaha cok şükür kız erkek fark etmez allah herkese kısmet etsin