Cioduruannesi İZMİRDE OTURANLAR İLK MUAYENE nereye gıdıcem hiç bir fıkrım yok yardımlarınız lazımmm??
Yildirim35 Cioduruannesi bende bornovada oturuyorum canım hasan ulaş başyurdun özel muayenesine gidiyorm 🤗 ben çok heyecanlıydım öğrenir öğrenemez hemen gittim ultrasonda bişey görmemişti sadece rahim duvarların kalınlaşmış bunlar pozitif bulgular demiş bir hafta sonra keseyi görmeye gitmiştim 😍
civciv1520 Benim doktorum alsancakta ben oraya gittim ama Bornova Türkan özilhan Hastanesi’nde kadın doğum varsa oraya yoksa tepecik eğitim araştırmaya gidebilirsin devlet Hastanesi’ne olsun derseniz eğer .
Cioduruannesi civciv1520 acıkcası hastalıktan dolayı devlet hastahanesi düşünmüyorum. Galen hastahnesi yada su hastahanesi halkında bi fıkrınız var mi
Cioduruannesi Yildirim35 özel muayane daha mi mantıklı bu hastalık varken ben özel galen ve su hastahanesini dusunuyodum
civciv1520 Cioduruannesi ben kliniğe gidiyorum . 11 . Haftadayim fakat önümüzde ki haftadan itibaren özel hayat hastanesine gidicem. Su hastanesini duydum ama otekisini pek bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah bu arada
Yildirim35 Cioduruannesi kesinlikle bu dönemde çok rahat ettik hasan hocanın da doğumda için galen ile anlaşması var bende doğumu orada düşünüyorm inşallah 😍
Oykuaygun civciv1520 devlete bence de gitme özellikle tepeciğe. Söylediğin özel hastaneler hakkında bilgim yok fakat Bikaç haftadır evrim konyalıoğlunu takip ediyorum çok tatlı Bi kadın haftaya muayeneye gidicem bakalım
mavibahar Cioduruannesi benim bi arkadaşım İzmir de oturuyor. Zeynep Saatli diye bir dr. Varmış. Çok iyi dedi. Ona gidiyormuş. Bende instagram dan takip ediyorum kendisini. Çok şey öğrendim 😊
civciv1520 Oykuaygun ben devlet Hastanesi’ne gitmiyorum gitmem de. Allah zorunda bırakmasın şuan o psikolojide değilim evet doktorları çok başarılı fakat şuan hepsi pandemi hastanesi aynı zamanda zaten diken üzerindeyim Allah hepimizin yardımcısı olsun sağ salim kavusalim evlatlarımıza 🤲