aylin08166 bnde kimyasal gebelik yaşadım Nisan ayında eşim göreve gitti Suriye’ye o gittikten on gün sora adetim gecikti test yaptım 17 çıktı hamileyim sandım sevindim bikacgun sora adet oldum kimyasal gebelik mis . hormon testi yaptırdım prolaktin yükselti bir aylık ilaç kullandım. Eşim tam dört ay sonra döndü Ağustos sonuna doğru döndüğü ay hamile kaldım son adet tarihim 27agustos . Aslında kimyasal gebelik iyi birşey dmkki döllenme oluyor sağlıklı olmadığı için tutunamiyor.bu bir düşük yda hastalık değil. sırf çocuk isteği ile stresli bir ilişkiden de olmuyo aklınızdan çıkarın düşünüp odaklanmayınca oluyor stres de onmli bir faktör kndimden biliyorum