Melihakaya Kızlar benim gibi son adet tarihi 9 kasım olan var mı belirtileriniz var mı sizin inşallah bu ay hamileyizdir🥰
chaos Melihakaya inşallah hamilesinizdir rabbim hayırlı evlat versin 🙏 9 Aralık görünce girdim posta bebeğim o gün doğacak inşallah bende 9 Aralık bekliyorum 😍
mommyjean Melihakaya 11 Aralık hiç beklentiye girip umutlanmıyorum. Adetim düzenlidir ama geçen ay 6 gün gecikti adetim belirtiim de vardı. Öyle umutlandım sevindim ki sonra adet oldum işte baya üzüldüm ağladım.
Berfin2121 Melihakaya benim normalde 5kasım olması gerekirken gecikti 8kasım oldu şimdi hani tarihi bekliycem onu bilmiyorum banada yardımcı olun🙁
sanemsivas6 Benim de 6 ya da 7 Aralık son zamanlarda erken gelmeye başladı adetim kestiremiyorum gününü . Ama hiçbirrr belirtim yok normal adet belirtileri 🤷♀️
sanemsivas6 Melihakaya gebelikten önceki aylarda adet geç gelir vücut kendini hazırlar derler ama benimki aksine erken geliyor 😀 hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🏻
Dilektrhn 10 Aralık’ı bekliyorum bende umarım kalbinizden geçen guzellikler gerçek olur hepimizin 🙏 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 💜