esraizmirli Bayanlar günaydın tetanoz aşısının 2 dozu tek seferde vuruluyor mu acaba bir bilginiz var mı ?
mercimeginanne esraizmirli bnm 20. Haftada ilk doz yapıldı 27. haftamda da ikincisi yapılcak. Bazı yerler 20.-24. Haftalarda yapıyor. Sağlık ocağına göre değişiyor aralığı. Ama aynı anda yapmıyorlar ikisini
ysfali06 esraizmirli ilk dozu bugün vurundum ikinci ile arasında en az 1 ay olmalı ona göre gelirsiniz dedi bana
Hayalim_s esraizmirli 23 haftalıkken 1 doz 28 haftalıkken 2 doz vuruldu aradan 1 ay geçmesi lazm demişti doktorum
Busramusti esraizmirli 20. Haftada 1. Dozu vuruldum 1 ay sonra da 2. Doz için çağırdı sağlık ocağı onuda vuruldum istersem 6ay sonra 3. Dozda olabiliyomusum ömür boyu bidaha gerek duyulmuyomus öyle demislerdi sağlık ocağından
esraizmirli mercimeginanne ya banada tam 24 haftalıkken randevu vermişte ilk doz için anlam veremedim gidip sorayım en iyisi
mercimeginanne esraizmirli ebe bana doğuma 1 ay kalaya kadar vurabiliyoruz bir sıkıntı olmuyor demişti
esraizmirli mercimeginanne zaten tetanoz doğumda kullanılacak metal aletler için vuruluyormuş vücut ters tepki vermesin diye neyse teşekkür ederim verdiğiniz cevap için☺️
esraizmirli ysfali06 bende gittim bugün 18 haftalık daha erken dedi 20 ocağa randevu verdi niye öyle yaptı anlamadım zaten 🤷♀️
esraizmirli Hayalim_s genelde 20 24 haftalarda vuruluyormuş 20 olunca ben birdaha gideyim en iyisi 🤷♀️
gozde_sarisoy Kızlar bişey sorucam ben 18.08.2019 ‘ da doğum yaptım şimdi hamileyim bu hafta tetonoz aşısı için gidicem acaba 2 dozda yapılır mı tek doz yeterli mi ? Bilen var mı ?
ysfali06 gozde_sarisoy 3 doz 5 yıl koruma sağlıyor diye biliyorum belki size 3. Dozu vururlar gittiğinizde bilgilendirirler
esraizmirli Hfidan bende 2 hafta sonra gideyim de vurulayım en iyisi diğer dozuda ocakta vurulurum inşallah ☺️