Ben de 29 haftalık gebeyim. Karantinadaki 5. Günümüz. Koku kaybım geçti fakat öksürük devam ediyor. Sadece kan sulandırıcı ilaç kullanmaya başladım doktorumun önerisiyle. Onun haricinde destek tedavi öneriliyor zaten. Bana sabahları duş almak iyi geliyor. Solunum yollarını rahatlatıyor. Onun haricinde ılık su içiyorum, vitamin takviyeleri kullanıyorum. Kemik suyu kaynattık içine sarımsak ve limon suyu karıştırdık o da iyi geldi. Onun haricinde dinlenmeye çalışıyorum. Psikolojik olarak zor bir süreç ama atlatacağız inşallah. Gebe olup atlatan bir arkadaşımla konuştum. Bebeğinde herhangi bir sıkıntı olmamış. Allah tüm gebelere ve bebişlerine sağlık versin. Herkes ayaktan atlatsın inşallah.