Kader-29 https://imgyukle.com/i/T4lyax Nts de durum bu yık denecek kadar hissetmiyorum hafif gelen bel ağrısı bazen çok hafif. Fikirlerinizi yazın bana lütfen. Unuttum ben bu sancı çizelgesini. Doktorun yanına girmem daha var bekleyemedim.
ecembugra53 Kader-29 üstteki bebeğin kalp atışı alttaki sancın canım sağlıkla kucağına al bebişini inş 😊
MuratveKubra Kader-29 kuzum sancıların başlamış evet doğum sancısı kadar şiddetli değil belki ama sancın var. Bol bol yürü sıcak duş al hurma ye. Pilates topu kullan. İlişki öneren doktorlar bile var bu aşamada. Açılmanı kolaylaştıran şeyler bunlar. Sağlıkla al kucağına İNŞAALLAH 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
aseloykununannesi Kader-29 sağ salim kucağınıza alın inşallah 🤲bende 39+3 haftalığım bugün nst de sancım hiç çıkmadı doktor cumadan sonra 2 günde bi acile kontrole gelmemi söyledi devlete giditorum bu arada😶 ne zaman gelecek prenses hanım acaba
Kader-29 ecembugra53 canım teşekkür ederim onu biliyorum ama sancı ve bebek nekadar yakın diye fikir istedim, ama doktor söyledi henüz gelecek gibi durmuyor çocuk iyi. Yarın tekrar konturol sağlıkla gelsin. Yıpranıyor insan baya böyle durumda.
Kader-29 MuratveKubra Teşekkür ederim beklediğim cevap 🥰dua edin bana. Allah hepimiz sağlıka kavuştursun meleklerine.
Kader-29 aseloykununannesi benim doktorda 2 güne düşürdü ama bugünden sonra yarın da çağırdı, sonrası için kliniğe yönlendirdi, ben almanyadayım burda kadın doktoru muayenehane si 9 ay takip eder son doğumu klinik alır. Doktorumuzu biz görmeyiz.