Kızlar merhaba geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay plansız ilişki oldu yumurtlama takibi falan hiç yapmadım amaan nasılsa olmaz diye gebelik testide yapmadım ama bugün adet gecikmesinin 15.günü 😂😂 birde gece rüyamda dördüz ve bir kız bi erkek ikiz bebek gördüm acaba mı diyorum beni cesaretlendirin varmı rüyasında görüp hamile olduğunu öğrenen