Denizkizi0203 Bireylulmasali ben en az 3 kere kalkıyorum tek gözüm kapalı yolu buluyorum tutarsan enfeksiyon oluşur enfeksiyon da bebeğe zararlı 👍
Papatya13371 Mom86 lökasit 48 çıkmıştı canım dun ilacım bitti birkaç gün bekleyip tekrar idrar veriyim diyorum yanma ağrı falanda yok iyiyim aslında
Mom86 Papatya13371 bende de genelde ağrı olmuyor ama enfeksiyon oluyor onaa bakma ama ver cnm beklemene gerek yok verirken sadece idrar verme idrar kültürü de ver çünkü ona göre ilaç veriliyor
Papatya13371 Mom86 ilaç kullandım canım dün bitti daha antibiyotiğim sürekli ilaç kullanmak istemiyorum 😬